VLOG 27 | CARA TUKAR FIBRE EXHAUST 2 STROKE | KAWASAKI RR 150 SIAP RESTORE !!! |

Sorry geng lama takde video..sibuk menguruskan moto2 customer.. Maaf kalau bnyak kekurangan.. nnti aku cuba improve lg ok,. Kalau korang suka tengok vdeo ni, boleh tggalkan komen kat bawah,.. kalau ad yang kurang pun boleh komen kt bwah… Ape pun…

VLOG 27 | CARA TUKAR FIBRE EXHAUST 2 STROKE | KAWASAKI RR 150 SIAP RESTORE !!! |

Source

0
(0)

Sorry geng lama takde video..sibuk menguruskan moto2 customer..
Maaf kalau bnyak kekurangan.. nnti aku cuba improve lg ok,.
Kalau korang suka tengok vdeo ni, boleh tggalkan komen kat bawah,.. kalau ad yang kurang pun boleh komen kt bwah… Ape pun tq yang support !! Harap korang enjoy…
JANGAN SKIP IKLAN TAU.. THANKS GENG.. (^_^)
Semoga korang dipermudah urusan, di murah kan rezeki, di jauhi wabak covid19.
Jangan lupa follow instagram & facebook page aku..📌📌📌📌
whatsapp : http://wasap.my/60176321442
instagram: https://www.instagram.com/syukril_jamil/
facebook (page) : https://www.facebook.com/Syukril_Jamil

— SEBARANG URUSAN RASMI BOLEH EMAIL PADA: —
:- syukriljamil1995@gmail.com

SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE:
ROYPRM: https://www.youtube.com/user/ebal6876
ROY PRM GAMING: https://www.youtube.com/channel/UCIAj2MeiLbp_qpdsUyfHQVg
#vlog #2stroke #kawasaki #royprm #syukriljamil

0 / 5. 0